Dva dni v Bratislave

Ešte aj v tomto článku trošku ostanem pri Bratislave (sľubujem, že to je už posledný článok zo série Bratislava) a spoločne si s vami zhrniem naše spoločné dva dni, v tomto meste. Myslím, že už nemusím dopodrobna spomínať blogerský galavečer Superblogeri, kvôli ktorému sme sa v Bratislave ocitli. Naposledy som toto mesto navštívila vďaka školskému výletu, kedy sme vlastne ani nemali možnosť poriadne si prezrieť námestie či iné zaujímavé bratislavské miesta a atrakcie. Nevravím, že za dva dni sme stihli vidieť úplne všetko, to teda nie. No na pár zaujímavých miest sme sa veru dostali. Začnem ale od začiatku...

Ten, kto ma pozná dobre vie, aký je pre mňa problém niekam sa zbaliť. Aj keď sa chystám na výlet hoci len na dva obyčajné dni, beriem so sebou veľa zbytočných vecí, však pre prípad... A tak so sebou vláčím kufor, pomaly väčší než ja sama, s hlúposťami, ktoré ani nevyužijem.
Preto pre mňa bolo obrovskou výzvou zbaliť sa do tak malého ruksaka, a to som v ňom pritom mala slávnostný outfit na galavečer (ešteže na hoteli bola žehlička).
Cesta bola zo začiatku fajn, avšak pri prestupe v Kysaku sa akosi všetko začalo kaziť. Hneď pri nástupe do bratislavského vlaku a usadení sa na svoje miesto, som poznamenala: "To si musí práve teraz niekto lakovať nechty?" Až po dvoch hodinách, keď som vo svojej kabelke hľadala žuvačky, som zistila, že vo vlaku si nikto nechty nelakoval. Bola som to ja sama a môj rozliaty lak na nechty snáď na všetkom, čo sa v kabelke nachádzalo. Vravela som si, že to nič nie je a snažila sa vzniknutý problém vyriešiť vlhčenými utierkami. No týmto incidentom sa všetko len začalo...

Cestou som si do bodky všetko naplánovala. Náš plánovaný  príchod bol cca o 11:45, čiže plán bol jasný. Hneď po príchode skočíme na obed, tak nasledoval check in na hotelifotenie pri kostole sv. Alžbety, menšia obhliadka ulice, na ktorej sme boli ubytovaní a následná príprava na galavečer. To všetko mi zruinovalo hodinové zdržanie vlaku, kvôli akejsi nehode vlaku pred nami. Snažila som sa to predýchať... Čo sa však stalo hneď po tom?

S príchodom na toaletu som zistila úžasnú novinku. Moje nohavice sa mi roztrhali trošku vyššie od kolena smerom nahor. Polovicu z cesty sme len hľadali najbližší obchod s oblečením. Capla som sa po čele a začala sa smiať. Môže to byť ešte horšie? JASNÉ ŽE ÁNO!
Tak nasledovala žuvačka nalepená na nohaviciach a rovno za tým rozbité kozmetické zrkadlo pri skladovaní ruksaka z police nad nami...
Črepy však prinášajú šťastie, a to sa aj potvrdilo.
Po príchode o 13:00, kúpe nových nohavíc a po príchode na náš hotel, ktorý bol ozaj prekrásny (cítila som sa ako vo vlastnom jednoizbovom byte a nebolo to len vlastnou kuchynkou) som svoje plány hodila za hlavu.  No aj napriek tomu sme stihli obed vo skvelom bistre Urban bistro, ktoré sa nachádzalo hneď pod nami, trošku nižšie ulicou.

Vychystaní sme o 17:20 vyrazili na samotný galavečer a užili si celú tú atmosféru do 24:00.
Na ďalší deň sme sa nikam nechceli ponáhľať. Zašli sme na raňajky do Enjoy bistro (hneď vedľa Urbanu), o ktorých sme ešte hovorili hodiny potom, také dobré boli. Nesmeli sme vynechať ani rannú kávičku.

Po check oute sme objavili božské plnené Instagram friendly trdelníky Chimney Friends (všetko bolo na našej ulici pod Michalskou bránou) zašli na prechádzku ku kostolu Zvestovania Pána navštívili moje vysnívané miesto pri modrom Kostole sv. Alžbety.

Aj pri začiatku ako z nechcenej komédie, sa nám tento menší výlet celkom podaril. Určite chcem Bratislavu navštíviť ešte raz a vidieť všetky pamiatky, galérie, divadlá a užívať si jedlo v skvelých reštauráciách.
Preto, ak tu mám niekoho žijúceho v Bratislave, alebo nadšených cestovateľov, napíšte mi prosím Vaše tipy na zaujímavé miesta, atrakcie a samozrejme reštaurácie a iné podniky.
Čo sa Vám páči na Bratislave najviac?

9 komentárov

1. Tak to vypadá jako dva nádherné dny! :) U toho modrého kostela jsem byla taky, je fakt zajímavý. :)
    Já jsem taky byla přesně taková jako ty - i když jsem jela někam na chvíli, táhla jsem s sebou miliardu věcí. Poslední dobou se už ale docela učím netahat s sebou zbytečnosti. :)

Little Dreamer

Odpovede
    1. Ja sa to žiaľ ešte stále len učím, pretože ani niektoré veci, čo som dala do batoha som nevyužila :) Ďakujem ti za tvoj komentár :)

Odstrániť
  2. Podľa mňa je Bratislava veľmi pekné mesto a určite si nezaslúži kritiku akú dostáva. Má pekné námestie, krásne pobrežie pri Dunaji, malé zašité uličky a zaujímavé podniky; a má čo ponúknuť ❤

SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "HOW TO RESPONSIBLY GET RID OF OLD CLOTHING"

Odpovede
    1. Máš úplnú pravdu Berenica <3 A za skvelé rady a tipy vďačím aj tebe :)

Odstrániť
  3. Krásny článok, Bratislava je super mesto plné rôznych podnikov od výmyslu sveta, je tu veľa možností a príležitostí, ale vždy mi tiež prišla ako také smutné mesto, tým, že tam poriadne nie je miesto ani pre zeleň .. :/

Odpovede
    1. Podniky sú u mňa na prvom mieste, preto ak sa tam vrátim, jednoznačne navštívim každý na mojom wishliste :) a so zeleňou musím len súhlasiť :/

Odstrániť
  4. zaujimave, ze v podnikoch, ktore sa najviac odporucaju turistom, som este nebola. napriklad Urban House som videla v dvoch videach dvoch roznych youtuberskych cestovatelskych dvojic, ktore sa rozhodli navstivit Bratislavu a teraz vidim, ze aj ty si tam bola. tusim by som tam teda fakt mala zajst, nech viem, preco to tam ludia tak velmi odporucaju :D

Odpovede
    1. Určite to musíš vyskúšať. Očarí ťa prostredie, milý personál a chutné jedlo :)

Odstrániť
  5. Bratislava je krásna. Vždy keď som tam, tak objavím nové kúzelné miesta. V Bratislave je rozhodne veľa nádherných miest. Medzi moje top miesta určite patria Sad Janka Kráľa,Zimný prístav, Zenhaus, Stará tržnica a mnoho ďalších. Rozhodne je to čarovné mesto.